Старт |
Ідея взяти участь у веломарафоні виникла доволі спонтанно. Це з розряду
того, що хтось запропонував, але потім сам злився, а ти вмовив свого чоловіка і
сам зістрибнути не можеш, бо розумієш, що без «втішної медальки» життя вже буде
не таким повноцінним.
Я себе вважаю велоламером, що, в принципі, так і є. Я люблю
кататися на своєму залізному Каманчі заради задоволення. Мені треба поозиратися
навколо, зупинитися і повалятися на травичці, порозмовляти в процесі крутіння
педалей. Тобто велопрогулянка - це моє все!
Гнати швидко більш-менш великі дистанції я теж можу, але кайф вже не той.
Тому проїхати велосотку, а ще й вкластися в часові рамки – це був виклик
для себе!
За тиждень до змагань ми вирішили зробити тестовий заїзд по вказаному
маршруту, щоб оцінити рельєф і свої сили. Тим паче організатори теж були
з нами солідарні і виступили з аналогічною пропозицією. Нас зібралося людей 50.
Що ж тут скажеш, на фоні інших ми дуже відрізнялися. В основному приїхали шосейними
на своїх прокачаних велосипедах і відчувалося, що для 48 людей з 50
(решта двоє – це ми) цей заїзд був просто щоденним тренування, а не якоюсь
серйозною подією.
Мене віра в себе залишила ще в межах Києва, після того як мене обігнала і
машина супроводу. Намагаючись хоч не випускати з поля зору хвіст останньої
людини я загнала себе і збила серцебиття вже десь на Чайці. Одразу за Києвом
пробила колесо і поки ми його міняли, то зрозуміли, що когось наздогнати ми вже
не зможемо. Після того, як ми заблукали в Гостомелі, ми вирішили просто їхати –
їхати як їдеться, їхати хоч якось, щоб доїхати, бо все-одно додому хочеться, а
за 50 грн., які були в кишені, нас ніхто з двома вєлами не довезе. Стартували
ми в 10.00, впала на ліжко я вже після 18.00. Загальний кілометраж за день –
136.6 км і це був мій особистий рекорд. Я була настільки виснажена, що
сварила себе за дурну ініціативу і хотілося на все плюнути. Але думки про
медальку не давали спокою :-)
Протягом тижня ми ще двічі прокатнулися по райончику і на цьому наша
підготовка до веломарафону була закінчена.
І ось цей день настав!
За годину до стару парк Пушкіна вже був повен велосипедистів. Як відомо,
було зареєстровано більше 700 учасників. Всі бажаючі поділялися на 2 основні
категорії – шосейними та МТБшники. Ну і кожна ця категорія в свою чергу по гендерному
та віковому критерію.
Старт
Плюси: Веломарафон почався вчасно! Всі хто не встиг напередодні, міг ще
зареєструватися до початку змагань. Лунала музика, що надихала на подвиги. Були
встановлені біотуалети (хоч їх і відкрили зо 15 хв. до старту, але це все ж
таки плюс, ніж мінус)))
Мінуси: Після того, як всі учасники вистроїлися в дуже щільні «ряди», організатори
закликали всіх шосерів вийти на перед. Ряди були настільки щільні, що важко
було хоч кудись вже переміститися зі свого місця, а щоб вийти в передній ряд,
то це взагалі було нереально. Я собі уявляла це наступний чином, що
організатори спочатку запросять шосерів построїтися, а через певний час –
МТБшників, щоб не було цієї каші і толокнечі.
Перекриття і регулювання доріг
Тут мене розривають суперечливі думки. Я ніколи не
була на подібних подіях, тому мені важко сказати, як це має бути. Але я бачила
недоліки, які для деяких вилились у катастрофу. Обіцяли частково перекрити
дорогу в Києві. Так, вона була частково перекрита, але саме в Києві на
поворотах не стояли регулювальники і деяким автомобілістам було по-барабану, що
несеться колона. Вони собі спокійно її перерізали та вклинювалися. Поза Києвом
такого бардаку вже не було – наглядачі з інспекторами ДАЇ перекривали повністю
шлях автомобілістам на перехрестях/поворотах і давали можливість велосипедистам
швиденько і безпечно проїхати. Світлофори були вимкнені в Бучі та Гостомелі, а
ось на фінішній прямій, коли швидкість була максимальною, я тричі зупинялася на
світлофорах. Я розумію, що ці пару хвилин мою картинку б не покращили, але
фізично було вже важко розганятися, ці постійні зупинки бісили. Я вважаю, що
організатори мали б попіклуватися і перекрити/регулювати дорогу і на фініші.
Маршрут і траса
Парк Пушкіна - Проспект Перемоги - Житомирська траса -
с.Капітанівка – м.Буча – м.Гостомель - с.Демидів - с.Лютіж - с.Старі Петрівці -
с.Нові Петрівці – Богатирська - Оболонський п-т, Московський п-т,
Контрактова площа.
Мені сподобався маршрут. Перша третя частина (до Бучі) була найважчою
– були горби, іноді затяжні, але ж куди без них. Далі, в основному, дорога була
рівною. Був такий собі мікс магістралей і майже пустинних доріг. Покриття
асфальту мене влаштовувало. Я зазвичай катаюся по гіршому покриттю, тому це для
мене було майже ідеальним. Звісно були і нерівності, і ямки, і каміння. Мабуть
це не подобалося спортсменам, які змагалися за місця і йшли на швидкість, а для
мене це були маленькі незручності. Хоча в одному місці я дуже сварилася. За
Димидівом, у вихідний день, в день велогонки, вирішили класти новий асфальт і
засипали дорогу щебенем. В результаті я була повністю обстріляна мілким камінням,
яке вилітало з-під коліс велосипеда, який йшов переді мною. В такі моменти
розумієш всю цінність окулярів і шолома.
Піт-стопи
Плюси: Правильне місце розташування, як на мене. Їх було 2, і перший знаходився в
Бучі, після самої важкої ділянки траси. А другий вже був за Димидівом, за 40 км
до фінішу – відпочинок перед останнім ривком. На піт-стопах нас поїли водичкою,
годували яблуками і печивом. Раціон як раз оптимальний для відновлення сил.
Кажуть, що були ще і банани, але треба було швидше їхати, щоб на них попасти.
Мінуси: Хоч місце розташування піт-стопів я вважаю правильним, але воно
відрізнялося від заявленого. Виходить, що ти фізично і психічно
налаштовуєшся на одне, а потім обламуєшся. В мене так було, що я піднімалася на
гірку в селі Капітанівка з впевненістю, що за поворотом перепочину і щось
перекушу. За поворотом нікого не було і я не могла зрозуміти, чи піт-стопи
взагалі відмінили, чи що відбувається. Піт-стоп знайшовся тільки через 10
кілометрів вже в Бучі.
Так само було і з піт-стопом, який виявився в Демидові, а не в с. Нові
Петрівці. Ми зробили перерву, бо думали, що до піт-стопу ще кілометрів 15, а
він виявився за 500 метрів. Отже згаяли зайвий час.
І саме головне для мене – це відсутність туалетів на піт-стопах. Думаю, що
це б було дуже розумне рішення, яке б оцінили всі без винятку.
Загальне враження
Мені сподобалося. Було легше фізично ніж на тестовому заїзді, бо ми
вже знали маршрут і могли правильно розкидати свої сили. Було легше психологічно
ніж на тестовому заїзді, бо їхали не тільки спортсмени, але й такі любителі як
ми. Я бачила велосипедистів як попереду, так і позаду, і мене це тішило. Висловлюю
повагу переможцям, які пройшли 100 км. за 2 години 20 хв. Але найбільше
захоплююся дідусем, який виступав у віковій категорії 70-74 роки і пройшов
гонку на рівних. Я теж так хочу в свої 70!
Я спочатку засмутилася, що після фінішу не отримала пам’ятну медаль
учасника, хоч організатори її обіцяли всім, хто подолає дистанцію. Але через
декілька тижнів надійшов лист з запрошенням заїхати і її забрати. :-)
Думаю, що це стане нашою сімейною традицією хоч раз в різ брати участь в
подібних веломарафонах. Будемо бити свої власні рекорди, а ось коли мені буде
років 70, тоді я може і здобуду призове місце
Особистісні показники
- Фініш - 04:45:17
- Час в русі - 04:21:37
- Загальне місце – 307 серед 377 учасників на гірських велосипедах
- Серед жінок – 46 серед 73
- У віковій групі – 41 серед 65
- Середня швидкість – 24.2 км/год.
- Максимальна швидкість - 50.6 км/год.
Немає коментарів :
Дописати коментар